R.Team uitstap
bezoek aan de V2 bunker la coupole en brouwerij Sint-bernardus
We nodigen alle medewerkers van R.Team graag uit voor onze teamuitstap.
Dit jaar verdiepen we ons eerst in de ontwikkeling van raketten. We brengen een bezoek aan de fabriek voor raketbrandstof in Eperlecques.
Daarna trekken we naar de iets verder gelegen bunker "La Coupole" waar de eerste V2 rakketten stonden.
Na deze interessante historische rondleidingen is het tijd voor ontspanning. Tegen de vooravond bezoeken we brouwerij Sint-Bernardus, aansluitend is er een diner voorzien.
programma
We voorzien een uitstap met bus. 's Middags zorgen we voor broodjes, 's avonds is er aperitief in brouwerij Sint-Bernardus met aansluitend een diner.
Hierna het programma:
8u30 vertrek aan de schietstand per autocar
10u bezoek le Blockhaus te Eperlecques
12u30 broodjes & busrit naar La Coupole
13u45 bezoek La Coupole te Lefaut
16u30 bezoek brouwerij Sint-Bernardus te Watou
18u30 diner in het café bij de brouwerij. Er is keuze uit 3 menu's:
- stoofvlees met frieten
- steak met frieten
- schelvishaasje met puree
21u voorziene aankomst aan de schietstand
INSCHRIJVEN
Deelname voor R.Team medewerkers is gratis.
Er zijn nog enkele plaatsen over leden van R.Range om aan te sluiten bij deze uitstap. Ze kunnen inschrijven voor 75 EUR per persoon.
Inschrijven kan uiterlijk tot 26 juni. Graag het ticket kiezen dat overeenstemt met de keuze voor het diner 's avonds.
Na registratie en betaling ontvangt u een ticket. Meer praktische info volgt dan nog.